Hemelvaart 2017

Ook dit jaar sluiten we ons volleybalseizoen af met het jaarlijks terugkomend buitenvolleybaltoernooi. Het toernooi wordt dit jaar voor de 35ste keer georganiseerd door Volleybalvereniging Sportivo. Een jubileumjaar! We hopen daarom op veel enthousiaste, sportieve teams die zin hebben in een gezellig en sportief dagje!

Het Hemelvaarttoernooi zal plaats vinden op donderdag 10 mei 2018 op het voetbalveld bij sporthal “De Raaijhal” aan de Raaijweg 15 te Overloon.

Het toernooi begint om 10.00 uur. Teams die willen deelnemen zullen om 9.30 aanwezig moeten zijn. Daar kunnen ze zich melden bij het wedstrijdsecretariaat.

Het inschrijfgeld bedraagt €30,- per deelnemend team. Deze kan dan ter plekke betaald worden.

Uitdrukkelijk verzoek van de plaatselijke voetbalclub om geen tenten te plaatsen op de velden.

Je kunt je als team inschrijven voor twee verschillende categorieën. Dit zijn de geoefende en ongeoefende klasse. Omdat het een recreatief toernooi is kun je al aan de gezelligheidsklasse voor geoefende spelers meedoen als er maar een paar spelers van je team geoefend zijn.

Naast het sportieve gedeelte is er ook alle gelegenheid om in de rustmomenten tijd te nemen voor een lekker hapje en drankje. Er zal een terras aanwezig zijn waar je gezellig met je team je winst kan gaan vieren! Ook is er tijdens en na afloop van de wedstrijden feestelijke muziek te horen over het sportveld en het terras.

Inschrijven kan via de link aan de linkerkant van dit scherm. Dit kan uiterlijk t/m dinsdag 8 mei. Mocht je nog vragen hebben dan kun je deze stellen via Facebook of deze website. Wil je op de hoogte blijven over het toernooi dan kun je je aboneren op onze Hemelvaart nieuwsbrief, ook dat kan aan de linkerkant van dit scherm.

We hopen jullie allemaal te mogen verwelkomen op ons 35ste Hemelvaarttoernooi op 10 mei aanstaande! Wij zorgen voor de velden, muziek, een hapje en een drankje. Zorgen jullie dan weer voor een gezellige sfeer?