• Jakom.gif
  • salontoine.jpg

Snelkoppelingen

Nieuwsbrief

Voor Sportivo een belangrijke gebeurtenis omdat het van groot belang is dat de financiële middelen door sponsoren gewaarborgd blijven. De voorzitter a.i. Frans Wouters is erg blij dat Plus Verbeeten opnieuw sponsor wil zijn voor de vereniging. Het bestuur is blij dat de plaatselijke ondernemer een warm hart heeft voor alle volleyballers.unnamed 1

Sportivo blijft zijn uiterste best doen om het Volleybal voor alle liefhebbers een fijne sport te laten zijn. Het afgelopen jaar zijn niet alle teams op volle sterkte geweest en daarom kan iedereen die het volleyballen leuk vindt zich aanmelden bij de vereniging.

Het is mede door de sponsoring mogelijk gemaakt dat het komende seizoen nieuwe shirts, trainingspakken en tassen kunnen worden aangeschaft.

unnamed 4Het bestuur kon onder het toeziend oog van het damesteam het sponsorcontract aan de heer Verbeeten overhandigen. Daarna werd er een mooie wedstrijd afgewikkeld.

PS. ben je lid van de Rabobank en heb je nog niet gestemd? Denk dan aan Sportivo bij het stemmen en help ons aan nieuwe netten voor het hemelvaarttoernooi, alvast bedankt.