Nieuwsbrief

Sportivo is op zoek naar een nieuwe voorzitter en tevens een nieuw bestuurslid. Een uitdagende functie.

Na zeven jaar stopt Geert Schols als voorzitter van Sportivo. Wij danken Geert voor zijn inzet en betrokkenheid. Sraar Jans-Beken heeft zijn bestuursfunctie tijdens onze laatste
jaarvergadering al beschikbaar gesteld. Zowel Sraar als Geert blijven verbonden aan de vereniging. Sraar als trainer en Geert zal in overleg met het bestuur een aantal activiteiten gaan organiseren.

Daarom is de vereniging op zoek naar zowel een nieuwe voorzitter als een extra bestuurslid.
Ben jij diegene die onze vereniging een warm hart toe draagt en wil jij een belangrijke bijdrage leveren aan het voortbestaan van de vereniging, dan ben jij degene die wij zoeken.

Ook mensen die nog geen lid zijn van Sportivo mogen zich kandidaat stellen voor een van de twee bestuursvacatures. iedereen die de vereniging een warm hart toedraagt is welkom.

Mocht jij na het lezen interesse hebben, neem dan contact op met een van de bestuursleden. Je vindt ons op de website of per mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Bestuur Sportivo.